Translate

10 Eylül 2013 Salı

Bende Mimlendim

Daha oldukça yeni bir blogger olarak bende mimlendim. Kozmetik Tutkunu'nun oluşturduğu etkinlikle beraber mimlendim. :) Biraz geç cevap verdim ama 3 gündür şehirdışında olduğum için gecikmeyi mazur görün :) 

 1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 

      Merhaba ben Öykü. 18 yaşındayım, İzmir'de yaşıyorum. Üniversite sınavına hazırlanıyorum 2. kez. Yaşam tarzım: az uyu çok yaşa. Gezmeyi, eğlenmeyi, kendimi giydirmeyi, çizim-tasarım yapmayı çok severim. 

2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi?

      Birkaç tane takip ettiğim blogger vardı. Gerçekten onları çok beğenerek takip ediyordum ve bir gün kendi kendime: Bende böyle olabilirim dedim ve blogumu açtım :)

3- Blog içeriğin nedir ?

      Blog içeriğim birçok şeyi kapsıyor aslında. Değişik yerleri gezme ve oralar hakkında bilgi verme; moda yorumları yapma kendi tarzımı yansıtma; film-kitap eleştirileri ve müzik önerileri yapma kısaca kendi hayatımdan kesitler paylaşmak.

4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  

                    Kitap-film eleştirileri, moda yazıları, diyet önerileri ve gezi yazıları hoşuma gidiyor. 

5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?

      Kitaplarla aram son zamanlarda iyileşmeye başladı :) Yani eskiden de kitap okuyordum ama artık haftada 1 kitap bitirmeye özen gösteriyorum. :) Son okuduğum -hala okumakta olduğum- kitap Aimée Carter'ın Tanrıça'nın Mirası kitabı.

6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 

      Modayı çok sıkı takip ederim ve "kendi tarzı" olan insanlardanım. Moda deyince aklıma Coco Chanel'in o ünlü sözü gelir: "Moda geçer stil kalır."

7-Peki ya kozmetik deyince ?

      Kozmetik deyince aklıma "The Balm" ve "Yves Rocher" geliyor. Çünkü kozmetikte ürünlerin doğallığına önem verenlerdenim sanırım en az katkı maddesi bulunanları kullanıyorum. Kozmetikte en 'olmazsa olmazım'da Yves Rocher eyeliner kesinlikle.

8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın?

      Her türlü yabancı müzik dinlerim: pop, rap, rock, rnb, metal. Ama Türkçe derseniz sadece rock ve Tarkan dinlerim.

9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 

      Aslında bunu şu ana kadar hiç düşünmemiştim. Blogumu geliştirdikten sonra büyük bir takipçi kitlesi toplamak isterim. Sadece blogumda değil Instagram, twitter vs hesaplarımda :)

10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence?

      İyi bir blogger olmanın yolu bence kendini iyi ifade edebilmek. Sözcükleri doğru seçebilmek, cümleleri iyi kurabilmek ve bunları doğru yerde doğru resimlerle bütünleyebilmek.

11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 

                    Şu ana kadar pek birşey görmediğim için bence en önemli yanlış yazım yanlışları. Çünkü adı üstünde blog yazıyoruz burada. Blogların düzgün bir dille hatasız yazılması taraftarıyım.

12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 

      Tam olarak beklentim insanlara kendimi tanıtmak ve yeni dostluklar edinebilmek.

13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 

      Kesinlikle katılmak isterim.

14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin?

      Olumlu özellikler: İdealistimdir, küçük şeylerle mutlu olmayı bilen biriyim, hep güler yüzlüyümdür.
      Olumsuz özellikler: Kıskancım, mükemmeliyetçiyim, maymuniştahlıyım.

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ?  

       Şu an aklıma pek birşey gelmedi ama ; Bu tarz etkinliklerin reklamını daha çok insanın yapmasını sağlayarak.

                                              OneBlondeStory

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder