Translate

10 Eylül 2013 Salı

İstanbul Notları

Uzun zamandır İstanbul'a gitmek istiyordum. Bir İzmirli olarak İstanbul'un da yeri çok başkadır bende. Vee derken bir nikah haberi geldi İstanbul'dan. Sonra da acele bir karar ile İstanbul'a gitmek üzere yola koyulduk.

1. Gün: Gidiş

Ben genelde uzun yolculukları seven birisiyimdir. Ama yanımda mutlaka okuyacağım bir dergi ve yüksek ses ve kalite ile müzik dinleyeceğim kulaklık olduğu sürece. Yolda sıkılmamak için telefonumun şarjını fulledim, kulaklıklarımı yanıma aldım ve en yakın markete gidip dergi reyonunu karıştırmaya başladım. Pek fazla dergi kalmamış olmasına rağmen sonuncu ELLE'yi de alıp arabaya atladım. 


Kulağımda şu aralar 'en'lerimden biri olan John Newman'ın Love me Again yankılanırken; elimdeki ELLE'yi karıştırırken bir de bakmışımki feribota gelmişiz. Ondan sonra 2 saati İstanbul'da ev yollarında geçirdik. 

2. Gün: Nikah

Nikahın tam öğlen saatlerinde -trafiğin yoğun saatlerde- olduğunu göz önünde bulundurarak kahvaltımızı yaptığımız gibi hazırlanmaya başladık. Kıyafetler, ayakkabılar, takılar valizlerden çıkarıldı. Çok kısıtlı bir zaman içinde hazırlanıp kuaföre gitmemiz gerekiyordu ve en kısa kuaför maceramı yaşamış oldum. Saçlarıma sadece şekil verdirmekle yetinmek zorunda kaldım. Ama kıyafetim spor-şık olduğu için saçlarımın doğal durması gayet iyi oldu.

Nikah Kombinim:


İp Askılı Kahverengi Bluz- Zara
Siyah Yüksekbel Kumaş Şort- Mango
Yeşil Çanta- Mango
Çiçek Desenli Dolgu Topuk Ayakkabı- Pull and Bear

Küçük detay:


Kombinimdeki en küçük ve uyumlu detay çantamın rengi ile kaplan şeklindeki yüzüğümün gözlerinin renginin aynı olmasıydı. Kombine çok farklı bir hava kattı. Spor-şık bir kombin yaptım. Çünkü hem nikah hemde yazın olduğu için fazla abartmaya gerek duymadım. Bluz, şort ve ayakkabı gayet sporken çanta ve yüzük ile şıklığı tamamlamış oldum.

Kaplan Şeklinde Yüzük- Twist

Gece notu:

Eve geldikten sonra kuzenimle film izlemeye karar verdik. Ve onun 'en'lerinden olan Wicker Park'ı izledik. İlk başlarda fazlasıyla karışık başlayan film olayları sonunda anlayacağın cinsten bir film. Gerçekten harika bir aşk hikayesi. Imdb puanının 6,8 kanmayın. Çok daha iyi bir puanı hakkediyor. ŞİDDETLE tavsiye ediyorum.


3. Gün: Dönüş

Sabah 10 gibi İzmir'e dönmek üzere evden ayrıldık. Ama geze geze dönmeye karar vermiştik. İlk durağımız İstinye Park oldu. Bir İzmirli olarak İzmir'de en büyük eksikliğin H&M olduğunu düşünenlerdenim. Anneme sadece H&M e gireceğimi söyleyip attım kendimi mağazaya. 1,5 saattin nasıl geçtiğini anlamadan kendimi kabinde buldum. Kabinde giy-çıkar yaparak yarım saat daha geçirerek 2 saatin sonunda kasaya ulaştım. Bu kış para biriktirmeye karar verdiğim için çok abartı şeyler alamadım ama indirim dönemi için şimdiden bir wishlist oluşturdum. 

H&M alışverişim:


Merak Edenine:

Kolye- 19,95
Güneş Gözlüğü- 14,95
Lacivert Penye Etek- 9,95
Pantolon- 34,95
Desenli Penye Elbise- 24,95

İstinye Park'dan çıktıktan sonra doğruca Anadolu yakasının yolunu tuttuk ve annemin üniversite yıllarının geçtiği Kanlıca'ya doğru yol almaya başladık. İstanbul'a gelip de meşhur Kanlıca yoğurdu yemeden olur mu ? Olmaz :)


Son olarak havvai fişekler eşliğinde İzmir'e giriş yaptık. Çünkü dün 9 Eylül'dü. Yani İzmir'in kurtuluşu. Biraz geç kalmış olabilirim ama 9 Eylül İZMİR'İMİZİN doğum günü kutlu olsun :)



                                                                                        OneBlondeStory


1 yorum:

  1. H&m elbiseye bayildim. Yakin zamanda ben de ist. A gidcegim. Umarim bulurum;)

    YanıtlaSil