Translate

5 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bloggerlar için

Tekrar merhaba -varsa- sevgili okurlarım. Evvet tam benim gibi yeni bloggerların ortama uyum sağlamaları için yapılmış bir etkinlik gördüm ve bende hemen katılmalıyım dedim. Benim gibi acemiler için harika bir etkinlik mutlaka göz atmalısınız: 

http://kozmetiktutkunu.blogspot.com/2013/09/yeni-bloggerlarin-dikkatine.html

                                                                                                                    OneBlondeStory

4 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    4. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz icin :) tabiki hemen takibe alıyorum :)

      Sil