Translate

3 Eylül 2013 Salı

"MERHABA Blogu"



Öncelikle nasıl başlasam bilmiyorum. Merhaba; Hello; Hallo; Bonjour; Hola; Ciao daha birçok dilde yazabilirim ama kısaca Selam. Fazlasıyla acemi, yeni, çömezim biliyorum. "Merhaba blogu"nu yazmak için bile 2 saattir düşünüyorum neredeyse. Aslında hep bir blog açmayı düşünmüşümdür ama kısmet bugüneymiş diyelim ve kapatalım konuyu:) Kısaca kendimden bahsederek başlamak istiyorum:

Ben OneBlondeStory yani bana kısaca Öykü diyebilirsiniz:) DİKKAT DİKKAT! Bu blogda benim hakkımda birçok şeye rastlayacaksınız. Gündelik yazılarım, moda değerlendirmelerim, kitap yorumlarım, film eleştirilerim, müzik önerilerim ve en önemlisi de kendi yaşam tarzım gibi 7 den 70 e herşeyi bir de benim gözümden göreceksiniz. Şimdiden hepiniz bloguma HOŞGELDİNİZ! Bloglarımın macaron tadı vermesi dileklerimle:)

                                                                                                                   OneBlondeStory

8 yorum:

  1. hiç kasmaya gerek yok aslında, biraz rahat olun, gevşeyin. ortam sizi sıkıyorsa pencereden sokağı izleyin ya da balkona çıkıp derin bir nefes alın. illa ki güzel şeyler çıkar sonrasında. şaka bir yana, çok yeni bir blog, hızla gelişmesini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için çok teşekkür ederim. Yavaş yavaş ilham gelmeye başlıyor. :)

      Sil
  2. Ne guzel o zaman senı takıp edıcem dıcem ama takıp et butonun yok :) Ara ara sayfana gelıcem o zaman :) Aramıza hosgeldın sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşbulduk :) Bu güzel yorumun için çok teşekkürler :) Daha fazlasıyla yeni olduğum için takip et butonu falan koyamamıştım hemen koyacağım :)

      Sil
  3. Hoşgeldin blogger arkadaşım :)

    Ben bloggerliğe başladığımda bana böyle hoşgeldin mesajları atan kimseciklerim yoktu bak sen şanslısın yine :)

    Mart ayından beri bloggerim, senden belki daha deneyimli ama birçoğuna göre hala acemi :)


    Bana da beklerim tatlım,

    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hoşbulduk :) Yorumun için çok teşekkürler baya moral oldu bana :) daha çok yeni olduğum için etiketlemeyi bile 2 gün geç yapmış çok acemi bir bloggerım sizin bloglarınızı takip ederek alışacağım bende :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ya şimdiden sevdim ben bloğu yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum bu arada kaç yaşındasım umarım lise de falansındır. Neyse ben de bloğuma beklerim :) Çok iyi şeyler bekliyorum ben senden (n_n)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için çok teşekkürler canım :) bu sene liseyi bitirdim tabiki blogunu takip ederim mutlaka :)

      Sil